Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Powiedz jak możemy Ci pomóc

ASYSTA SP. Z O.O

Tczew

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

O specjaliście

Prowadzimy ewidencje do rozliczeń podatkowych:
* księgi rachunkowe,
* podatkowa książka przychodów i rozchodów,
* ryczałt ewidencjonowany,
* VAT.
Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie kadr i płac (dodatkowo dla firm zatrudniających kierowców samochodów pow. 3.5 t dokonujemy rozliczeń czasu pracy zgodnie z ustawą o czasie pracy kierowców oraz kodeksu pracy). Działamy głównie na terenie powiatu tczewskiego. Proponujemy księgowość on-line zwiększając tym samych obszar naszego działania na terenie całego kraju. Zajmujemy się księgowością firm jednoosobowych oraz zakładów zatrudniających do 50 pracowników. Bez względu na formę prawną. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą działającą na rynku od 2014 roku. Stawiamy na jakość wykonywanych usług a nie na ilość obsługiwanych firm. Państwa Firmą zajmą się specjaliści mający długoletnie doświadczenie w księgowości oraz kadrach. Dbamy o dobre relacje z naszymi obecnymi klientami, cenimy sobie lojalność oraz stale pozyskujemy poprzez polecenia i nie tylko zaufanie nowych odbiorców naszych usług. Dbamy o wysoką jakość świadczonych usług a współpracę z naszymi kontrahentami traktujemy jako wsparcie w prowadzeniu działalności. Cena każdej usługi zależy od stopnia trudności/nakładu pracy potrzebnej do jej wykonania a zakres usług oraz ich wartość jest negocjowana z klientem.

Oferta specjalna dla firm transportowych - kompleksowe podejście:
księgi podatkowe
obsługa kadrowo - płacowa
ewidencja czasu pracy kierowców na podstawie odczytów z kart i wykresówek

Branża

Obszar działania

Pomorskie

Weryfikacja Oferteo

Opinie

5.0 / 5
Gwiazdki opinii

1 opinia

5 5
(1)
4 4
(0)
3 3
(0)
2 2
(0)
1 1
(0)

Jesteś Klientem firmy?

Dodaj opinię
Maciej C. 26 października 2017
opinia niepotwierdzona
Zlecę usługi księgowe, Starogard Gdański
Pozytywna opinia

Panie bardzo szybko zareagowały na mój anons, co niektórym mogłoby wydawać się dyskwalifikujące (widocznie nie mają za dużo roboty). Ja jednak zdecydowałem się na rozmowy i spotkanie. W trakcie spotkania Panie bardzo profesjonalnie zaprezentowały swoje usługi i przedstawiły cały wachlarz świadczeń dodatkowych. Duże znaczenie ma dla mnie zaproponowany przez Panie rabat na starcie. Wiadomo że w początkowej fazie każdy grosz jest ważny więc pierwsze miesiące za pół ceny to naprawdę dobra oferta. Ponadto przekonał mnie argument, że stała miesięczna opłata jest jedynym kosztem jaki ponoszę i nigdy nie będę musiał dopłacić za jakąkolwiek usługę ani złotówki. Nie bez znaczenia była również dyspozycyjność Pań, specjalny telefon dla klientów pod którym Panie są dostępne 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. No i nie bez znaczenia okazał się fakt, ze podczas negocjacji udało się urwać jeszcze trochę z ceny co sprawiło że w tej kwestii oferta była bezkonkurencyjna.

Otrzymaj bezpłatną wycenę

od specjalistów takich jak ASYSTA SP. Z O.O
Co chcesz zlecić lub kupić?

Oferta

Usługi księgowe, kadrowo - płacowe, ewidencja czasu pracy kierowców

Polska

Prowadzimy ewidencje do rozliczeń podatkowych: * księgi rachunkowe, * podatkowa książka przychodów i rozchodów, * ryczałt ewidencjonowany, * VAT. Oferta specjalna dla firm transportowych - kompleksowe podejście: księgi podatkowe obsługa kadrowo - płacowa ewidencja czasu pracy kierowców na podstawie odczytów z kart i wykresówek

Kontakt

Formularz kontaktowy

captchaImage
Następny obraz
Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Oferteo S.A., która będzie ich Administratorem. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51‑57/102A. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zapewnienia komunikacji pomiędzy Tobą, a tym Dostawcą usług lub produktów, w tym poinformowania Dostawcy kto jest nadawcą wiadomości. Na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń lub sporów będziemy przechowywać Twoje dane przez 12 miesięcy. w ten sposób zabezpieczamy interesy Oferteo i wszystkich naszych Użytkowników. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.

Adres

UL. ARMII KRAJOWEJ 86/5, 83-110 Tczew

WWW

www.brasysta.pl

Telefon

663 ••• ••• Pokaż numer

Dane rejestrowe

Firma

Nazwa firmy ASYSTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności 2018-09-11
NIP 5932618095
Regon 381281630

Siedziba

Kraj Polska
Województwo POMORSKIE
Powiat tczewski
Gmina Tczew
Miejscowość Tczew
Kod pocztowy 83110
Poczta Tczew
Ulica ul. Armii Krajowej
Numer nieruchomości 86

Forma prawna

Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 1 - Osoba prawna
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Kod i nazwa formy własności 214 - Własność krajowych osób fizycznych

Rejestracja

Organ rejestrowy SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Rodzaj rejestru lub ewidencji 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW
Data wpisu do bazy REGON 2018-09-12
Data wpisu do rejestru ewidencji 2018-09-12
Data powstania 2018-09-11
Data rozpoczęcia działalności 2018-09-11

Zakres działalności (PKD)

Kod PKD Nazwa
6920Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
4690Z SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA
4941Z TRANSPORT DROGOWY TOWARÓW
7022Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7311Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
8219Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA

Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.